Uuden kameran käyttöä harjoitellessa tulee tietysti kuvattua Nucaa aikalailla ;) Tässä kuvasatoa Nucan lumileikeistä!





(jonkun talo on vähän kallellaan, mutta ei se kai mitään ^^)


supernalle :D

äkkijarrutuksessa takapää vähän lentää!
on se metsästyskoira :D

Kommentit